Підготовка дизайнерів мультимедійного профілю у китайській професійній системі освіти

Автор(и)

  • Дай Чжен Чанчуньський університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.34142/27091805.2021.2.01.01

Ключові слова:

дизайнерська майстерність, медіасередовище, мультимедійний дизайн, медіа-дизайн, професійна підготовка

Анотація

У статті розглядається професійна підготовка фахівців мультимедійного дизайну у вищих закладах освіти КНР. Здійснено спробу визначити сутність професійної компетентності фахівців з мультимедійного дизайну, що полягає в інтегральній якості особистості, яка реалізує готовність і здатність майбутнього фахівця до здійснення професійної творчої діяльності: використання комп’ютерних технологій, що дозволяють створити новий відео-арт продукт, інтерактивний об'єкт або інтерактивні цифрові твори як в рамках галузі сучасного мистецтва, так і виходячи за ці межі за допомогою ілюзії руху об’ємних і площинних зображень, а також здатність керувати інформаційними потоками у вигляді текстів, музики, анімації, графічних зображень та ін. на основі сформованих знань, умінь, навичок. Теоретично обґрунтовані психолого-педагогічні особливості та організаційно-педагогічні умови розвитку професійної підготовки фахівців мультимедійного дизайну у вищих закладах освіти мистецького профілю КНР. Проведено систематизацію, осмислення й узагальнення результатів дослідження; встановлені особливості і загальні тенденції сучасної медіагалузі та її вплив на стан розвитку професійної підготовки фахівців мультимедійного дизайну у вищих закладах освіти; окреслено характеристики медіасередовища, обґрунтовано зміст і структуру мультимедійної діяльності, виявлено її класифікацію. Уточнено сутність базових понять дослідження (професійна підготовка, мультимедійний дизайн, медіа-дизайн). Визначено доцільність головних навчальних блоків, що забезпечують активізацію творчих можливостей та професійну підготовку фахівців мультимедійного дизайну у вищих закладах освіти; розкрито суть їх складових; уточнені теоретичні висновки, визначені перспективи вивчення досліджуваної проблеми.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...

Біографія автора

Дай Чжен, Чанчуньський університет

Чанчунь, Китай

аспірант кафедри початкової, дошкільної та професійної освіти ХНПУ імені Г. С. Сковороди
Харків, Україна

Посилання

Bronack, St., Sanders, R., Cheney, A. and etc. (2008). Presence pedagogy: teaching and learning in a 3D virtual immersive world. International journal of teaching and learning in higher education. 20. 59–69 https://files.eric.ed.gov/fulltext/EJ895226.pdf

Gorgul, Ercument, Gorgul, Emine (2012), Teaching Creativity: Developing Experimental Design Studio Curricula for Pre-College and Graduate Level Students in China. Social and Behavioral Sciences. 51. 714–720 https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2012.08.230

Kapp, K. (2012). The gamification of learning and instruction: game-based methods and strategies for training and education. USA: John Wiley & Sons

Panyok, T. (2020). Historical-cultural and lighting context of artistic education in Ukraine in the beginning of the 20th century. International journal of conservation science. Romania. 11. 945–952 http://ijcs.ro/public/IJCS-20-69_Panyok.pdf

Tapsisa, N. (2012). Virtual worlds and course dialogue. American journal of distance education. 26. 96–109 https://doi.org/10.1080/08923647.2012.655053

Volker, Kirchberg (2018). Managing Real Utopias: Artistic and Creative Visions and Implementation, еds. Constance DeVereaux. New York: Imprint Routledge https://www.taylorfrancis.com/chapters/edit/10.4324/9781315164205-13/managing-real-utopias-volker-kirchberg

Wong M., Khong C., Thwaites H. (2012). Applied UX and UCD Design Process in Interface Design. Social and Behavioral Sciences. 51. 703–708. https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2012.08.228

Антонович, Є. (2009). Проблеми теорії та методології дизайну. Педагогіка вищої та середньої школи. 26. 21–22. http://oaji.net/articles/2014/690-1396516170.pdf

Бао, Цзигуй (2010). История китайской анимации. Пекин: Изд. книжки в картинках https://elibrary.ru/item.asp?id=30005082

Гузій, Н. (2004). Педагогічний професіоналізм: історико-методологічні та теоретичні аспекти. Київ: НПУ ім. М. П. Драгоманова https://elibrary.ru/item.asp?id=20009581

Опалев, М., Мурашко, М. (2012). Определение моушн-дизайна и систематизация его объектов, Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв. Мистецтвознавство. Архитектура. 6. 31–35. https://scholar.google.com.ua/scholar?oi=bibs&cluster=12444522952431331251&btnI=1&hl=ru

Хуан, Чжунцзин (2020). Китайский путь развития фундаментального образования. СПб. : Нестор-История

Хуэйлин, Чжан (2002). История китайской анимации в ХХ веке, Northwest Fine Arts, Лондон https://cyberleninka.ru/article/n/te-vey-i-kitayskaya-animatsionnaya-shkola/viewer

Цзян, Сяоянь (2016). Высококвалифицированные учителя как ключевой фактор качества образования. Практика в Китайской народной республике https://www.hse.ru/data/2016/03/17/1127403847/Цзян%20Сяоянь.docx

Downloads

Опубліковано

15.04.2021

Як цитувати

Чжен, Д. (2021). Підготовка дизайнерів мультимедійного профілю у китайській професійній системі освіти. Professional Art Education, 2(1), 4–11. https://doi.org/10.34142/27091805.2021.2.01.01

Номер

Розділ

Мистецька освіта

Categories